Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Učivo na týden od 23. do 27. března

Datum: 20.03  Zadal: vesela   Třída: 1.B  kategorie: Článek  Přiložený soubor: Ke stažení   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Přehled učiva na týden od 23. do 27. března

Písanka: strany 2, 3, 4, 5, 6

Slabikář: strana 52, 53, 54, 55 – nové písmenko H – vyvození písmene písmenkovou pohádkou a pracovním listem v příloze. Opět pojmenováváme slova začínající hláskou H, čteme nejprve slabiky v červeném domečku, můžete je například říkat a děti je hledají a vyškrtávají. Ze slabik pod černobílým obrázkem lze skládat slova (slabika horního a slabika z dolního řádku vytvoří slovo).

Pohádku O Smolíčkovi jsme s dětmi četly, můžete si v příloze přečíst obrázkovou pohádku. Děti mohou převyprávět, nakreslit jezinky…

V příloze ještě jeden zábavný pracovní list.

Dopis – slabikář strana 35 – přečtěte si, řekněte si, jak se píše dopis, že má vždy oslovení a rozloučení s podpisem.

Matematika: počítáme do 16 – v příloze jsou čísla od 0 do 20 k rozstříhání – vyberte vždy dvě čísla a děti porovnávají, které je větší, které je menší. (Vyberu 16 a 12, děti čtou 16 je větší než 12.)
Strana 18 – cvičení 3, cvičení 4 (má více řešení, můžete hledat…), hra dobrovolně, cvičení označené červeným čtverečkem
Strana 19/1, 2, 3, 4 – při potížích postupovat obdobně jako u cvičení ze strany 18
Strana 21/1,3 (do prázdného trojúhelníku vytvoř vlastní čísla neposedy a dej vyřešit třeba tatínkovi)
K procvičování tři listy v příloze.

Hra smyčky: U čísel k rozstříhání v příloze jsou příklady. Vždy sloupeček deseti příkladů označených stejným symbolem patří k sobě. Příklady si děti po sloupečcích rozstříhají a z jednoho sloupečku se vytvoří kruh tím způsobem, že vezmu příklad, vypočítám ho a jako další příklad dám ten lísteček, který začíná daným výsledkem předchozího příkladu (vezmu příklad 5+3, výsledek je 8, takže za tento lísteček vyberu příklad, který začíná 8, tedy 8-6, vypočítám, výsledek je 2, za něj tedy položím příklad začínající 2 tedy 2+7 …. A tak pokračuji, až vytvořím z deseti příkladů daného sloupečku kruh). Celkem 4 sloupečky = 4 kruhy.

Prvouka: Procvičujte hodiny – čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá, povídejte si, co děláte kterou denní dobu – ráno, dopoledne, v poledne, odpoledne, večer, v noci, o půlnoci, jak se liší život v přírodě ve dne a v noci, která zvířátka jsou aktivní ve dne, která naopak v noci. Pokud Vás nic nenapadá, mrkněte na https://www.svojtka.cz/shop/kniha/3802-co-se-deje-v-noci

Vypracujte pracovní list DEN,NOC – dokreslete obrázek, jak by mohl vypadat ve dne a jak v noci – můžete dokreslovat, pojmout obrázek jako koláž (vystřihovat z časopisů a dolepit), kombinovat obojí…

Přeji pevné zdraví, poklidný nadcházející víkend i celý týden.

S pozdravem Kateřina Veselá

Počet příspěvků: