Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Témata na období 18.5.-22.5.2020

Datum: 18.05  Zadal: Krakowitzer   Třída: 4.B  kategorie: Článek  Přiložený soubor: Ke stažení   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Milé děti, stále ještě pracujeme doma, ale to nevadí, každý máte svůj styl a jde vám to dobře. Chválím vás, že se učíte pracovat samostatně, rodiče mají své práce také hodně.
Vím, že máte rády hry, učení je také vlastně hra s čísly a písmeny. Budeme si tedy hrát.

V matematice se zlomky, vyzkoušejte si rozstřihnout čtvrtku papíru na půl / na 2 kusy/ Dostanete 2 poloviny, ty také přestřihněte na půl a máte ze čtvrtky už čtyři díly, tedy 4 čtvrtiny.
Pokračujte dál a stříhejte a skládejte, vybarvujte si je. Rozdělovat na části, tedy zlomky, můžete i bombóny nebo kostky. Třeba, když jich je celkem 10 to je 10 desetin, jeden bonbon je jedna desetina. Kolik bonbónů je jedna čtvrtina z 10. Rozdělíte 10 na 4 díly. Dále můžeme tyto čtvrtiny sčítat, odčítat i násobit. Kolik budou dvě čtvrtiny z 10 ?.......( 10:4). 2=2.2=4
I pravítko nebo 1 m lze rozdělit na dm, cm, mm.... budou to desetiny, setiny a tisíciny.
V PS počítáme zadání na str. 14 a 15. Procvičíme si ještě jednotky délky na str. 18.
Zopakujeme si také v PS str. 34 a 35 konstrukci obdélníku, rýsovat kolmice a rovnoběžky umíme, vypočítat obvod obdélníku už bude hračka.

V českém jazyce pokračujeme v procvičování a určování vzorů podstatných jmen rodu mužského v PS na str. 17- 19, v učebnici je to str. 76 – 79, čtěte pozorně, postupujte pomalu a doplňujte jen tužkou slabě do učebnice, pak si to hned kontrolujte, zda je to správně.
Přečteme si České dějiny očima psa v ČsP str. 58-59 a jaké znáte české hory?

A ještě něco z přírodovědy, možná se vydáte na výlet a poznáte nějaké přírodní společenstvo řeku, rybník, jezero, ale i okolí lidských obydlí, zahradu, park a pole. Všímejte si rostlin i živočichů, zapište si, co jste viděly, které rostliny a živočichy jste poznaly. Pomoc najdete jistě v U str.71-75, ale i v jinde.
Vyberte si jedno společenstvo, které se vám líbí a vypracujte referát či prezentaci, to mi pošlete, ilustrace i foto se hodnotí, moc se na to těším. A ještě tu máme jeden dlouhodobý pokus, návod je v příloze, naklíčenou bramboru potom zasaďte do pytle se zeminou, velkého květináče nebo někde v zahradě. Pozorujte a zapisujte, kdy vyrostou listy, květy, jak často zaléváte, přidáváte zeminu..... Zápis pokusu i výsledek v říjnu vyhodnotíme – kolik jste vypěstovaly z jedné hlízy novýchnbrambor? Přeji vám hodně zdaru a pěstitelských úspěchů. Ilona Šťastná

A ještě něco z vlastivědy - čeká nás poslední týden samostudia, tak se podíváme, co jsme se naučili - dokončíme sousední státy ČR a v úterý s dětmi OSN. Omlouvám se, ale z organizačních důvodů nebude páteční hodina.
V příloze jsou vloženy dva soubory - jeden s údaji a druhý s úkoly. Málo toho není, je to na celý týden:)

S pozdravem a přání pěkného dne
Ilona Šťastná a Vojtěch Krakowitzer

Počet příspěvků: