Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Domácí škola 18. – 20. 3.

Datum: 17.03  Zadal: opltova   Třída: 2.A  kategorie: Článek   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Domácí škola 18. – 20. 3.

ČJ
Diktát
- učebnice 65/14 (strana 65, cvičení 14) – napsat jako diktát do sešitu na češtinu
Nejdříve celý text přečíst, zopakovat, kde se píše velké písmeno, co je za větou apod., v průběhu diktátu už neupozorňovat. Diktujte i/y v případě, že se nebude jednat o měkké a tvrdé slabiky, ale gramatiku, kterou ještě neznají. Diktát opravte tužkou nebo jinou barvou, než je červená. Diktát spolu pak projděte a případně napište opravu.

Doplňovačka

- PL „18-20_Doplňovačka“ (text najdete na disku v sekci Pracovní listy ke stažení nebo v příloze mailu)
Písanka
Tentokrát necháme písanku odpočinout, místo ní si krasopisně přepište do sešitu z čj 2 básničky, které najdete v PL „Zvířata“ (PL je na disku a v příloze mailu). Básničky nepřepisujte naráz, doporučuji jednu přepsat ve středu a druhou v pátek.
Online cvičení
https://www.onlinecviceni.cz/exc/list_topic_cj1.php
rozklikni odkaz → Pro 2. ročník → 08. Souhlásky na konci slov → 02 Souhlásky d-t a 03 souhlásky ď-ť

http://www.rysava.websnadno.cz/Cesky-jazyk-2rocnik.html
Rozklikni si odkaz, podívej se na seznam, procvič si cokoliv, co jsme se již učili. Každý si vyplní minimálně 3 cvičení z tohoto webu, cvičení si vybírají děti na základě toho, co si potřebují procvičit.
Pokyny:
- vyplň cvičení on-line
- klikni na „Zkontrolovat“
- zmáčkni na klávesnici PrtSc = tím zkopíruješ vyplněné cvičení
- otevři v počítači malování
- zmáčkni Ctrl+v
- ulož soubor pod názvem testu (příklad: souhlásky d-t)
- napiš opravu špatně vyplněných slov do sešitu
- uložený soubor nahraj na disk, opravu slov vyfoť a také nahraj na disk
PRV
- učebnice strana 30-31: přečíst + odpovědět na otázky (čti dál a dozvíš se znění otázek)
- podívat se na video o Lidském těle https://www.youtube.com/watch?v=yZJWmg-5G0A

Otázky
Nejprve si přečti celou stranu 30 a 31 v učebnici. Potom se podívej na tyto otázky. Během vypracování otázek nech učebnici otevřenou a vyhledávej si odpovědi v textu. Odpovědi napiš na volný papír (ideálně linkovaný). Po tom, co rodiče tvůj úkol vyfotí a nahrají na google disk, papír nevyhazuj, ale vlož si jej do složky.
1. Nakresli sebe a pojmenuj své jednotlivé části těla.
2. Napiš, z jakých základních částí se skládá tělo.
3. Co rozvádí po těle živiny?
4. Čím je chráněn povrch těla?
5. Vypiš všechny naše smysly.

Dobrovolný úkol: PL- „Popletené popisky“ (je to šifra a není jednoduchá, výzva i pro rodiče 😉 )



ČTENÍ
- každý den barevný projekt „Voskovky“ + splnění úkolu ke každému dopisu (všechny materiály jsou na google disku)
- čtení vlastní knihy – kdo již dočetl knihu na březen, udělá si zápis do čtenářského listu a bude číst další knihu
PL „Požár u Kalousků“ (text najdete na disku v sekci Pracovní listy ke stažení nebo v příloze mailu)
- přečíst třikrát: poprvé jen číst, podruhé děti vyhledají křestní jména ukrytá v textu (celkem jich je 39, minimum pro splnění úkolu je 15), potřetí si děti text opět jen přečtou
- nalezená jména buď vypište na volný papír (ideálně linkovaný) nebo zakroužkujte v textu
- na tomto PL jsou ještě hádanky, kdo chce, může si je přečíst také, ale nejsou povinné 😊




AJ
- PS str. 19 – vyplnit křížovku; všechna slovíčka by děti měly znát, kdo si nějaké nepamatuje, nebo si není jistý, jak se slovíčko píše, podívá se na předchozí stránky v pracovním sešitě, případně má k dispozici internet nebo slovník
- PS str. 20 – vybarvi cestu, kterou se Ruby vydá hledat Spika. Po cestě Ruby potká několik potravin. Vybarvi všechny potraviny, které Ruby potká a napiš k nim jejich anglický název (=pokud Ruby potká těstoviny, vybarvíš těstoviny a vedle nich napíšeš slovo „pasta“)
M
- naučit se zpaměti násobky 4 a 5
- PL 18-20.3._matematika
- Doktor – úlohy: zápis (kdo umí), výpočet, odpověď do sešitu na matematiku

Počet příspěvků: