Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Učivo na dny 16.-20.3., díl 1.

Datum: 16.03  Zadal: Krakowitzer   Třída: 4.B  kategorie: Článek  Přiložený soubor: Ke stažení   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Vážení rodiče,
děkuji za mnohé zpětné vazby a práci, kterou se svými dětmi děláte. Co že nás to tedy bude v týdnu čekat? Stále platí učivo z minulého týdne, to by však již mělo být z větší části hotové. Tento týden k němu přibývá:
Matematika- děti si opakují a procvičují písemné sčítání, odčítání, násobení  a dělení - ať pokračují v MINUTOVKÁCH podle času a chuti
- PS, str. 28,29 - tady by děti již měly mít hotovo, přejdou tedy na stranu 30/1-6: pamětné sčítání a odčítání, procvičují si počítání zpaměti i násobilkuGeometrie
- PS str. 50/1,2,3 = druhy trojúhelníků, děti trénují rýsování trojúhelníků pomocí kružítka. Dále změří strany a vypočítají obvod (str. 50/4)
Český jazyk- děti se učí skloňovat podstatná jména rodu středního
- U, str. 56/7a,b - doplněná slova napíší do sešitu pod sebe a vedle vzor
- U, str. 56/8 a 57/2 to samé(58/2 je náročné, ať děti dají pozor na zadání - pomoc najdou v modré tabulce na str. 56)
Sloh
- U str. 52/3 - vzor osnovy najdou v  sešitě - Sloh na začátku
Čtení
- U str. 57/1 a,b,c   
   57/1b - hledají nějakou pověst o Praze a zapíší ji do čtenářského deníku
Přírodověda
Do sešitu ať si děti zakreslí obrázek, jak se mění tvar pohoří zvětráváním (U, str. 15)
U, str. 16 - děti si přečtou úvod a zjistí, z čeho se skládají horniny.
Do sešitu si děti zapíší, jak vznikají vyvřelé, usazené  a přeměněné horniny.
(Tady je úplně ideální využít počasí a vyrazit do přírody pozorovat a zkoumat, co okolo sebe najdou - návod najdou v U, str. 16 - modrý rámeček nahoře)
Vlastivěda
V příloze je vložen list na Moravskoslezský kraj. Prosím o vypracování úkolů a dále o převedení obsáhlého textu ve spodní části do myšlenkové mapy.
Pracovní činnosti
Kdo dá píšťalku , má u mě pytlík bonbónů:)
Závěrem vzkaz pro děti od paní učitelky Šťastné:
"Moc na Vás myslím, opatrujte se. Foto vypracovaných úkolů z ČJ U, str. 57/2 a 58/2 mi zašlete ke kontrole na adresu ilona.stastna@kutnohorska.cz Pracujte pečlivě, i když nejste ve škole, hlavně si opakujte to, co jsme se učili"
Výše uvedené úkoly prosíme (vzhledem k pěknému počasí v týdnu - děti hybaj na vzduch a cvičit) zaslat do neděle 22.3. do 23:59 hodin.
V průběhu dne Vás ještě kontaktuji ohledně možných způsobů on-line výuky.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Vojtěch Krakowitzer

Počet příspěvků: