Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Učivo na týden od 16. do 20. března

Datum: 13.03  Zadal: vesela   Třída: 1.B  kategorie: Článek  Přiložený soubor: Ke stažení   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Učivo na týden od 16. do 20. března

Učivo jste obdrželi i ve formě emailu.

Písanka: strany 35 až 39 (pokud děti přepisují slova ať už z psacího nebo tiskacího písma, je dobré, když slova nebo i věty nejdříve přečtou),
Z písanky č.3 první strana.

český jazyk: slabikář strana 46,47 - nácvik čtení dvouhlásky au, ou
- ve slovech v horní polovině na straně 46, ať děti vybarví do kolečka tyto dvouhlásky. Většinou začínáme čtení červeným domečkem vpravo nahoře, čteme po řádcích, sloupcích samotné slabiky.
Po přečtení strany 46 nahoře děti doplňují věty, které říká rodič: Koupíme si nové ..... . Do vázy dáme .... . Chléb se peče z žitné .......... . Na sněhuláka potřebuji tři sněhové .... . Můžete sami vymýšlet...
Hra: na jedno nadechnutí říkej au, au, au..... nebo ou, ou, ou.....
ke cvičení 19/47 - po přečtení každé věty vytvořím otázku, na kterou děti odpovídají podle textu. Např: S kým pojede Zdena autem? nebo Kam pojede Zdena s tátou autem?...
ke cvičení 20/47 - Otázky zkusí vytvářet samy děti a vy jim budete odpovídat.
Slabikář strana 48, 49, 50, 51 - nové písmenko C - Rodiče přečtou dětem písmenkovou pohádku a děti vypracují pracovní list na písmeno C - v příloze.
Čtení začínáme opět domečkem se slabikami, pojmenováváme slova začínající na c, končící na c, obsahují hlásku c - dětem, které dělá problémy hláskování, můžou slova hláskovat po písmenech.
Ze slabik pod černobílým obrázkem na straně 48 spojujeme slova (vyberu slabiku z horního řádku a spojím ve slovo se slabikou z dolního řádku - ideálně vybarvit odlišnými barvami).

Dále posílám dvě osmisměrky, na volné řádky děti píší slova, která našly.

Některé děti již velmi dobře čtou všechna písmenka. Pokud byste měli pocit, že čtení ze slabikáře již hravě zvládají a nemá to pro ně přínos, v jedné z příloh posílám úlohy na čtení s porozuměním, zvolte místo stránek slabikáře tyto listy. Tato práce je navíc, není povinná a vůbec ji nemusejí zvládnout všechny děti!

Prvouka: Dodělat strany 61, 63, 64
Děti rozlišují pouze pojmy čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá - my jsme si ve škole na to připravili kolečka - klidně udělejte doma a rozstříhejte si čtvrt, půl, tři čtvrtě a celé kolečko, různě vytvářejte úlohy - kolik je dvě půlky dohromady, kolik je půl a čtvrt dohromady.....
Žáci vědí, kam míří velká ručička při čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá, umí přečíst čas na hodinách i čas na hodinách nastavit. (ideálně papírové hodiny - můžete doma vyrobit, zakreslovat...)

Matematika: 15/1,2,3,4, počítáme do 15 - strana 16/1,3, 4, 5, celá strana 17
strana 20 - bludiště. Dále v příloze posílám listy k procvičení.

Pokud byste čemukoli nerozuměli, ptejte se.

V pondělí budu dopoledne ve škole k zastižení . Pokud si nemůžete vytisknout pracovní listy, máte možnost si je vyzvednout, případně se mnou cokoliv zkonzultovat.

Přeji pevné nervy i pevné zdraví,
s pozdravem Kateřina Veselá

Počet příspěvků: