Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Domácí škola 22. – 24. 4.

Datum: 21.04  Zadal: opltova   Třída: 2.A  kategorie: Článek   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Domácí škola 22. – 24. 4.

M
Učebnice Taktik "Hravá matematika 2.díl" - strana 6 a 7 celá, všechno je zaměřené na dělení, doporučuji nejprve shlédnout video (najdete na škole v pyžamu na nástěnce).
Učebnici nemusíte tisknout, do sešitu na matematiku nebo na volné listy papíru napište vždy číslo strany a cvičení (např. 6/1 = strana 6 cvičení 1), slovní zadání opisovat nemusíte, pište jen příklady. Pokud cvičení doplňují i obrázky, které máte například zakroužkovat, splňte úkol buď v malování, nebo obrázky v rychlosti překreslete. Př. cvičení 1 - 12 buchet můžete nakreslit jako 12 čtverečků, kuličky a kytičky jako kolečka, nemusíte se vykreslovat s kytičkami.

ČJ
Gramatika
PS str. 12

ČJ - sloh
Namalujte komix na téma jaro. Komix by měl mít minimálně 6 obrázků a minimálně 6 promluv (komixových bublinek). Hlavními hrdiny vašeho komixu mohou být lidé (vy sami, vaše rodina či kamarádi, ale i vymyšlení lidé) nebo zvířata. Pokud zvolíte zvíře jako hlavního hrdinu, předpokládá se, že toto zvíře má lidské vlastnosti a umí mluvit (jako třeba hlavní hrdinové ze Čtyřlístku). Spiderman, Batman atp. mohou v komixu vystupovat také.
Nechávám na vás, jaký formát papíru zvolíte, ideálně se podle mě maluje jeden obrázek na formáty A4 nebo A5, nemusíte to ale počítačově upravovat, můžete se nahrát například 6 fotek a na každé fotce bude jeden obrázek s jednou až dvěma bublinkama. :)

Čtení
- četba vlastní knihy minimálně 20 minut každý den
- Hravá čítanka 2 (najdete buď online na Taktiku, ale děti by ji měli mít u sebe v papírové verzi): strana 56 a 57, natrénovat čtení textu (přečíst minimálně třikrát) + splnit úkoly


Prvouka
- přečtěte si učebnici celou stranu 48 (úkol PČ tvorba herbáře společně bohužel neuděláme)
- zazpívejte si písničku "Jaro dělá pokusy" https://www.youtube.com/watch?v=JEC-LU3qs-k
- podívejte se na prezentaci "Květiny na jaře" (v příloze): první obrázek je bez popisku, zkuste uhodnout, co to je za květinu, na dalším snímku se přesvědčíte, zda jste uhodli správně
- naučte se poznávat květiny z prezentace a písemně vypracujte úkol zadaný na konci prezentace
Sem nahrávejte pouze písemně vypracovaný úkol z prezentace:
Vyhledej si na internetu pár informací o těchto rostlinách (minimum pro splnění úkolu jsou dvě rostliny). Některé mají léčivé účinky a na některé si musíme dát pozor, protože jsou jedovaté.
Napiš na papír název rostliny a její účinek na zdraví. Rostlinu si můžeš nakreslit.

Angličtina
Písemně nemusíte tento týden dělat nic. Stáhněte si fotky na online výuku. Po skončení online výuky vám pošlu video s písničkou, kdo bude chtít, může ji doma poslouchat a procvičovat si slovíčka. 😊
Děti s IVP pracují individuálním tempem, krátí si cvičení tak, aby zvládaly.

Počet příspěvků: