Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Učivo na dny 14.4.-17.4.2020

Datum: 14.04  Zadal: Krakowitzer   Třída: 4.B  kategorie: Článek  Přiložený soubor: Ke stažení   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Nejprve tocha osobních vzkazů:
-od paní učitelky:
„Milí žáci,
i nadále pokračuje naše škola doma. Po velikonočním odpočinku se soustředíme zase na učení. Věřím, že určitě všechno hravě zvládnete. Jsem velmi ráda, že mi voláte, když potřebujete poradit nebo něco vysvětlit, těším se na Vás. Tel: 723 107 088 Ilona Šťastná.“
a od pana učitele:
„Milí žáci,
Je příjemné pozorovat, jak se zdokonalujte v práci a jaká díla posíláte. Je mi ctí si je prohlížet a baví mě pozorovat, jak společně se svými dovednostmi rostete. Jen tak dál😊“
A teĎ tedy k práci:
Matematika:
- Procvičujeme stále počítání v Minutovkách, začínáme násobení a dělení dvojmístným číslem. Návodné tabulky s vysvětlením jsou v příloze, pozorně si je přečtěte a podle vzoru si zkuste příklady vypočítat.
- V PS2 pokračujeme na straně 5 a 6. Ještě si zopakujte závorky – v příloze jsou dva příklady. Vracíme se k úsečkám, rýsujeme čistě a pečlivě – PS2, str. 27.
Český jazyk:
- Hrajeme si domino, přidejte si lístečky s podstatnými jmény rodu ženského. Ústně si skloňujte vzory píseň a kost / modrá tabulka v U, str. 63. Tužkou doplňte v U, str. 63/7, 63/8. Pište do školního sešitu a ilustraci vytvořte na papír a naučte se ji zpaměti.
- Správné tvary slov zapište tužkou v učebnici str. 64/2, také str. 65/2,3.
- V PS2 si pomalu procvičujte podstatná jména na str. 10 a 11 a podle Klíče si vzadu zkontrolujte, zda to máte správně. Čtení s porozuměním – str. 62-63.
- Mach a Šebestová, vzpomeňte si na písničku s složte ji podobnou, dá se i „rapovat“ (v příloze je ukázka)
Přírodověda:
- Pozorujeme živou přírodu, přírodní společenstva a živé organismy, zopakujeme si to na str. 41. Stručně si zapište, jak dýchají rostliny a různé druhy živočichů – není to noc nového, přečtete si text v učebnici na str. 44 – 45, včetně barevných rámečků.
Vlastivěda:
- Tento týden to bude jednoduché - děti si pomocí internetu, atlasu a zdravého rozumu projdou tento test a zašlou mi, jaké že dvě pánve se v testu myslí. Výsledek mohou také poslat, ale pro plný počet bodů (max. 10) to pro ně někdy bude trochu detektivní práce:)
Hodně stěstí přeje pan učitel Vojta.


Počet příspěvků: