Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Přehled učiva ke zvládnutí v týdnu od 30.3.do 3.4.

Datum: 30.03  Zadal: vesela   Třída: 1.B  kategorie: Článek  Přiložený soubor: Ke stažení   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Milí rodiče, opět k nahlédnutí stručný přehled učiva na další týden, který jste dostali i elektronickou poštou.

Písanka strana 7 – 11 (opět, pokud to zvládáte, ať děti nejdříve přečtou všechny řádky, pak mohou psát) Prosím o důslednou kontrolu teček, čárek a háčků nad písmeny – je to nejčastější chyba, kterou děti dělají. Ať chybu samy najdou, třeba jen upřesněte řádek.)

Slabikář strana 56, 57 – procvičování čtení s porozuměním
Slabikář strana 58 – 60 – nové písmenko B – dost důležité k procvičení, aby se dětem nepletlo malé tiskací b a d. Některá cvičení jsou v pracovním listě na nové písmenko B, ale pokud by dítěti dělalo rozlišení potíže, dejte mi vědět, pošlu Vám nějaké další cvičení na procvičení. Není kam pospíchat, toto by se jim nemělo plést. Můžete třeba v textu na straně 58 vybarvit všechna b a přečíst znovu, několikrát. Opět říkáme slova začínající hláskou b – obrázky v brýlích, hledáme slova na obsahující b v černobílém obrázku – lze vybarvit. Ze slabik pod černobílým obrázkem sestavujeme slova (slabika horního a dolního řádku tvoří slovo). Můžete si třeba zahrát hru – střídat se v říkání slov na dané téma od B (jména, zvířata, činnosti….) Čtení začínáme slabikami v červeném domečku na straně 59.

Pracovní list na nové písmenko B – přečíst písmenkovou pohádku

Dále posílám ke čtení dva listy se zvířátky – jeden je tiskacím písmem, druhý psacím – přečtěte nejdřív tiskací. (návod je takový: Přečtu větu s číslem 1. Najdu v pravém sloupečku zvířátko, o kterém se ve větě píše a napíšu před něj 1. Takto pokračujeme ..)

Posílám stránku osmisměrek. Děti je mají v oblibě, ale opět není nutné. Někdo nad nimi strávil hodně času, netrapte sebe ani děti, pokud nechcete. Nechte třeba děti pracovat samostatně, co najdou, to najdou.

Matematika strany v učebnici 22,23,24
Počítáme do 17 – procvičování počítání do 17
Ke cvičení 22/2 – děti vybarvují v tabulce na řádku takové číslo, které odpovídá výsledku nebo výsledkům příkladu (podle prvního vzoru).
K tomuto cvičení je podobný jeden pracovní list – vypočítá příklady a vybarvuje na řádku políčka pod čísly, která jsou výsledky počítaných příkladů.
Ke cvičení 23/1 – prvním podlažím je přízemí – na obrázku většího domu je úloha zakreslena.
Ke cvičení 23/3 – Ke krokování posílám v jedné příloze krokovací pás. Děti by opět měly nejdříve slovně říct, jak budou krokovat. První příklad je dole na stránce popsán. Další příklad: Postav se na devítku. Jdi dva kroky vpřed a pak čtyři kroky dozadu. Začni teď. – Zeptám se: Na kterém čísle jsi skončil? – Děti zapíší.
Dva pracovní listy na procvičení matematiky.

Prvouka: V učebnici na straně 50-51 – není potřeba vyplňovat – podívejte se na stavbu narcisu – aby si děti přečetly a uměly pojmenovat kořen, cibuli, stonek, listy, květ, povídejte si, které jarní byliny můžeme vidět v okolí, které třeba koupit v obchodě, jestli děti umí některé pojmenovat ze strany 51. (Rozhodně není potřeba se učit rostliny nazpaměť a pojmenovat!) Využijte náměty dole na stránce, pokud budete mít chuť.
Úkol pro děti – vyberte si některou jarní květinu z této dvoustrany nebo třeba tu, kterou máte doma ve váze a nakreslete jí mamince – pěkně barevně, velkou.

Pracovní listy jsou ke stažení v příloze.

Přeji pěkný týden,

s pozdravy Kateřina Veselá

Počet příspěvků: