Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Domácí výuka 30. - 31.3.

Datum: 29.03  Zadal: opltova   Třída: 2.A  kategorie: Článek   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Domácí škola 30. – 31. 3.


ČJ
Gramatika
- PS str. 8 celá (cvičení 4 by měli mít děti hotové)
- PL „Osmisměrka - tvrdé souhlásky“ → vyškrtnout z osmisměrky, doplnit správná písmenka do slov, slova přepsat na volné řádky pod osmisměrkou nebo do sešitu
Děti s IVP dělají PS 8/1 ústně a 8/3 píší pouze konvičku a žárovku. V osmisměrce přepisují pouze polovinu slov.

Psaní
- krasopisně napiš odpovědi na následující otázky:
1. Jak se jmenují 4 hlavní postavičky v komixu Čtyřlístek? (Pokud si nejsi jistý, můžeš se podívat na disk do složky čtení pro druháčky v sekci komixy pro volný čas, máš tam Čtyřlístek vyfocený.)
2. Jakou knihu budeš číst během měsíce dubna?
3. Napiš barvu úkolu z Barevného projektu, který se ti líbil nejvíc.
4. Jak se jmenuje ulice, ve které se nachází naše škola?

Děti s IVP píší odpovědi pouze na otázky 1-3.

Čtení
- četba vlastní literatury alespoň 15 minut každý den
- do 31.3. odevzdat na disk čtenářské listy!
- vybrat si knihu na duben, kdo doma nemá zásobu knih, může si stáhnout něco z disku (složka čtení pro druháčky) nebo z webových odkazů městské knihovny apod. (mail s odkazy jsem posílala v pátek)
- Barevný projekt – každý den nový dopis a úkol
Děti s IVP mohou číst pouze 10 minut, ale je opravdu důležité, aby četly každý den.




M
- PL „Sčítání a odčítání bez tabulky – vybarvovačka“ + kdo chce je zde i nepovinný bonus
- PL „Násobilka 6“ (pracovní list končí smajlíky = dokument má jen dvě popsané strany, třetí strana je prázdná chyba pdf convertor)
Děti s IVP vynechají u násobilky cvičení 4 a 6.

PRV

- přečíst referáty spolužáků ze skupinky o lidském těle
- okomentovat každému spolužákovi ze skupinky referát (tzn. každý z vás píše 2 komentáře, v první skupině každý píše tři komentáře)
- napište si na papír 1 až 2 věty z každého referátu, které vás nejvíce zaujaly, papír vyfoťte na disk a vložte si ho do učebnice na prvouku
Podrobnější vysvětlení úkolů z prvouky máte v e-mailu.

Skupinky
1. Filda C., Filda T., Máťa, Vašík
2. Eliška, Elly, Pája
3. Bára Va., Bára Ve., Přemík
4. Thai, Tom, Niki
5. Danielka, Ondra, Verunka
6. Ben, Adam, Erik

Počet příspěvků: