Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Domácí škola 25. – 27. 3.

Datum: 24.03  Zadal: opltova   Třída: 2.A  kategorie: Článek   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Domácí škola 25. – 27. 3.

ČJ – gramatika
- PL (pracovní list) „Osmisměrka u,ú,ů“ – doplň u/ú/ů do slov, najdi slova v osmisměrce, každé nalezené slovo napiš (krásně, psace!) do řádku pod osmisměrku. Kdo nemá možnost vytisknout si tento pracovní list, vyškrtá slova z osmisměrky v programu malování a slova napíše do sešitu.
Děti s IVP píší jen 11 slov, zbytek slov pouze vyškrtají z osmisměrky.
- PL „Vybarvi a doplňuj“
Děti s IVP nemusí dělat cvičení 3. Ve cvičení 4 skončí větou „Z mlhy se vynořila postava.“

ČJ – psaní
- na disku ve složce Barevný projekt najdeš sekci černé barvy, prohlédni si básničky o černé, které psali tví spolužáci, vyber si jednu básničku, která se ti líbí (ne svoji) a krasopisně (psace) ji přepiš do sešitu na český jazyk
Básničky jsou různě dlouhé, každý si může vybrat takovou, kterou zvládne opsat.

ČJ – čtení
- čtení vlastní literatury alespoň 15 minut každý den
Děti s IVP mohou číst pouze 10 minut, ale je opravdu důležité, aby četly každý den.
- pracovat na čtenářských listech
- každý den splnit úkol z Barevného projektu
- PL „O modrých žralocích – text“ – přečíst nahlas minimálně dvakrát
- PL „O modrých žralocích – úkoly“ – po přečtení textu vyplnit úkoly, během plnění úkolů si nechte text před sebou – můžete dohledávat informace v textu
Děti s IVP nedělají ve žraločích úkolech poslední cvičení.

M
- PS str. 34 a 35
- opakovat si násobky 2, 3, 4, 5, 6
Děti s IVP mohou vynechat 35/1. Dále 34/2 a 35/ 2 a 3 dělají pouze půlku cvičení, sami si vyberte, které konkrétní příklady uděláte a které ne.

AJ
- PS (pracovní sešit) str. 21:
Find, draw and write = najdi, nakresli a piš → v nabídce máte 6 různých potravin, vyberte si 3 potraviny a každou nakreslete do jednoho rámečku, pod každý rámeček správně napište, co jste nakreslili (pište samozřejmě anglicky)
Read, draw and write = čti, kresli a piš → přečti si, co má rád Jack, do druhého rámečku nakresli sebe a jídlo, které máš rád ty, doplň větu „I like…“ = „Mám rád…“.
- Podívej se znovu na všechna cvičení v PS a zopakuj si slovíčka potravin, příští týden začneme novou lekci
PRV
- Stále pokračujte na tvorbě referátu na téma lidské tělo
- Inspiraci hledejte na internetu, v učebnici, v encyklopediích…
- Můžete se podívat i na seriál „Byl jednou jeden život“ https://www.youtube.com/watch?v=Y-NmZovXLqU&list=PLKFZKkKW-yoa1kaWGvz7-zttmU_Rw2hyd

Dobrovolný úkol: PL „Šifry – lidské tělo“ → Orgány a Písmena (Podivné útvary můžete také, ale tato šifra mě samotnou zas tak moc nenadchla). Šifry jsou náročné, proto jsou jen dobrovolné, je možné, že se při luštění zapojí celá rodina 😉

Počet příspěvků: