Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Domácí škola 23. – 24. 3.

Datum: 22.03  Zadal: opltova   Třída: 2.A  kategorie: Článek   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Domácí škola 23. – 24. 3.


ČJ
- PS 8/4 + kdo uhodne hádanku, napíše správnou odpověď do PS
- Lidský život - přepsat a očíslovat věty tak, jak jdou správně po sobě od narození až po stáří (do sešitu). Můžete namalovat obrázek. Přepisujte krasopisně, nemáte úkol z písanky, tak to berte jako náhradu za písanku. 😉
Děti s IVP přepisují pouze prvních 5 vět ve správném pořadí.
- - Pracovní list - určování druhů vět + odpovědět na věty tázací (ti, kdo si prac. list nemohou vytisknout, napíší do sešitu vždy číslo otázky a písmenem druh věty, nepřepisovat)
- Pod pracovním listem v tabulce jsou přeházená písmena v názvech částí lidského těla, vaším úkolem je tato slova rozluštit a napsat je správně
Děti s IVP určují pouze věty s číslem 1 – 10 a luští pouze první sloupeček tabulky.


ČTENÍ
- Barevný projekt – každý den nový úkol
- Čtení vlastní knihy alespoň 15 minut každý den
Děti s IVP mohou číst jen 10 minut každý den, ale je opravdu nutné, aby každý den četly.
- Začít pracovat na čtenářském listu za březen


M
- naučit se násobky i násobilku 6
- PL „Matematika 23. – 24. 3.“
Děti s IVP nedělají v PL úlohu 7.




PRV
Úkol na celý týden (úkol odevzdávejte na disk, čas máte do pátku)
Referát na téma „Lidské tělo“
Vaším úkolem je napsat referát na téma „Lidské tělo“. Najděte si na internetu nebo v jiných zdrojích zajímavé informace o lidském těle a napište minimálně 10 vět na toto téma.
Kde hledat informace: internet, učebnice, encyklopedie (pokud doma máte)…
Forma zpracování: záleží na vás – referát psaný rukou (napište na papír, fotku dejte na disk), PowerPoint, Word…
Obrázky: jsou vítány, mohou být stažené z internetu nebo namalované v ruce, záleží jen na vás
Rozsah: minimálně 10 vět. Děti s IVP píší minimálně 6 vět.



Počet příspěvků: