Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Domácí výuka 16.-17.3.

Datum: 16.03  Zadal: opltova   Třída: 2.A  kategorie: Článek   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Domácí výuka 16. – 17. 3.


Č
- Učebnice 65/12 (str. 65 cvičení 12) do školního sešitu: opsat celou větu, odůvodnit slovně.
- PS str. 7 celá
- Písanka str. 29

M
- PS 57/ 2, 3 (bez tabulky)
- PS 26/4 a 5
- Naučit se zpaměti násobky 2 a 3
- Napiš do sešitu následující příklady a vypočítej bez tabulky:


2*3=
3*4=
3*6=
2*4=
3*5=
2*1=
2*5=
2*6=
3*2=
3*3=


PRV
- Učebnice: přečíst celou stranu 32, propojit s aktuálním děním ohledně korona viru
- Nakresli obrázek zdravých dětí, co dělají a jak se chovají, aby byly zdravé

ČTENÍ
- Čtení vlastní knihy 20 minut každý den. Kdo již dočetl svou březnovou knihu, vybere si knihu další. Čtenářské listy pro zápis z četby najdete na google disku nejpozději ve středu.
- Vyber si jakéhokoliv člena rodiny a popovídej si s ním o čtení (viz otázky níže). Na volný papír napiš, co jsi se dozvěděl a nakresli obrázek, který nejlépe vystihuje vaše povídání.

Otázky pro člena rodiny – čtení
1. Čteš rád(a)? Proč ano? / Proč ne?
2. Dospělý člen rodiny: Jaká byla tvoje oblíbená knížka, když si byl ve 2. třídě? Sourozenec nebo jiný dětský člen rodiny: Jaká je tvoje oblíbená knížka?
3. O čem ta knížka je?
4. Kdyby si se mohl stát knižním hrdinou (například kocourem Mikešem, detektivem Sherlockem…), kým by si chtěl být?


ORGANIZACE
Všechny úkoly nahrávejte na google disk do složky Vašeho dítěte. Úkoly z tohoto týdne musí být nahrané na disku nejpozději v pátek ve 22 hodin.
Vyplněné PL nebo dětmi psané úkoly na papír (např. úkol ve čtení) nevyhazujte, pořiďte prosím dětem desky (stačí i obyčejná eurofólie) a zakládejte tyto materiály do desek.
Úkoly na další dny si budete moci přečíst ve středu ráno na webových stránkách školy, na e-mailu a na google disku.

Počet příspěvků: