Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

1.A, 01. 07, Poslední školní den v 1.A tříd ...

3.B, 30. 06, Konec školního roku 2020 ...

3.A, 30. 06, Krásné prázdniny ...

1.A, 27. 06, " Domácí příprava " od 22. 6. ...

5.r., 26. 06, Pracovní činnosti ...

4.B, 19. 06, Rakety ...

5.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

4.r., 18. 06, Po(d)klad z hodin ...

2.A, 17. 06, 2.A našla rouškovník ...

1.A, 17. 06, " Domácí příprava " od 15. 6. ...

1.A, 16. 06, Král Jaroslav a víla Emilka s ...

1.A, 15. 06, Distanční výuka od 15. 6 do 19 ...

1.r., 15. 06, Anglický jazyk ...

5.r., 14. 06, Pan Vajíčko ...

4.B, 12. 06, Věci na týden - záchrana vajíč ...

1.r., 12. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

4.B, 12. 06, Poznáte je? ...

1.B, 11. 06, Úsměvy 1.B ...

5.r., 11. 06, Po(d)klady z hodin ...

1.B, 11. 06, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 11. 06, Přírodověda - distanční výuka ...

2.r., 10. 06, Čtrnáctidenní plán 2. roč. od ...

1.A, 09. 06, " Domácí příprava " od 8. 6. d ...

1.r., 08. 06, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 06, Plán výuky pro 4. ročníky - 8. ...

3.A, 07. 06, Dobrovolný domácí úkol - PRVOU ...

5.r., 07. 06, Plán 8.6. - 26.6.2020 ...

1.A, 07. 06, Distanční výuka od 8. 6 do 12. ...

1.A, 04. 06, Venkovní výuka v 1.A třídě ...

1.A, 02. 06, " Domácí příprava " od 1. 6. d ...

4.r., 02. 06, Slovensko ...

4.A, 01. 06, Den dětí v režii dětí 🙂 ...

1.r., 01. 06, Anglický jazyk ...

2.r., 01. 06, Čtrnáctidenní plán od 25. 5. d ...

5.r., 01. 06, Témata na období 1.6.-5.6.2020 ...

1.A, 31. 05, Distanční výuka od 1. 6 do 5. ...

1.B, 29. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu od ...

5.r., 29. 05, Přírodověda online 27.5. a opa ...

1.r., 29. 05, Čtrnáctidenní plán výuky 1. ro ...

1.A, 27. 05, " Domácí příprava " od 25. 5. ...

5.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 27. 05, Po(d)klady z hodin ...

4.r., 25. 05, Čtrnáctidenní plán pro 4. ročn ...

5.r., 24. 05, Online výuka přírodověda 22.5. ...

1.B, 24. 05, Učivo ke zvládnutí v týdnu 25. ...

1.A, 24. 05, Distanční výuka od 25. 5. do 2 ...

5.r., 23. 05, Čtrnáctidenní plán 25.5. - 5.6 ...

5.r., 21. 05, Shrnutí učiva 18. - 22.5. ...

5.r., 21. 05, Aktuální informace k přijímací ...

4.A, 19. 05, Přijímáme nové výzvy aneb ani ...


Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


EU – Pospolu u stolu


EU – Místo kde žijeme


EU – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , jídelna:jidelna@kutnohorska.cz

Článek

Učivo na dny 11.-13. 3.

Datum: 11.03  Zadal: vesela   Třída: 1.B  kategorie: Článek   Vymaž   Oprav   Vytiskni


Učivo ke zvládnutí pro první tři dny zrušené výuky 11.-13.3.

prvouka: str. 60/3 - spojte dvojice hodin, které ukazují stejný čas, str. 62/2 - napište číslicemi, kolik hodin ukazují hodinky, str 63/4 - první řádek - domalujte podle zadání první řádek - celé hodiny
děti by měly chápat pojmy ráno, dopoledne, poledne, odpoledne, večer, noc, půlnoc - klidně jim to napište na papírky, ať se to naučí seřadit, jak následují za sebou, které jídlo jíme kterou denní dobu, co kterou denní dobu děláme, od kolika do kolika hodin to přibližně je.

písanka: strana 32 - nové písmeno velké S, strana 33 psací k, strana 34 - procvičování - vychází to stránka denně.
Pokud začínáme psát nové písmeno, zkuste ho třeba nejdřív napsat velké jako předlohu velikostně A5 na papír a děti si ho volnou rukou (jedním tahem bez opírání ruky o stůl - nejlépe fixou ve stoje) zkusí několikrát obtáhnout - obě písmena je potřeba psát jedním tahem.
Na nácvik psaní děti dostaly ještě ode mě malý list papíru (je tam písmenko k, tak až si ho nacvičí v písance, můžou udělat toto cvičení)

čj: slabikář strana 44, 45 - čtení a doplnění cvičení podle návodu - drobným písmem dole na stránce.
dále děti dostaly dvě křížovky, list s dvěma osmisměrkami a jeden list ke čtení.

m: Děti dostaly jeden list s kolečky - hru, kterou si s nimi můžete zahrát. Do koleček se postupně napíší čísla od 1 do 14 (někdo má 15) a to každé dvakrát, libovolně. Poté se postupně spojují dvě jedničky, dvojky, trojky.... čarou. Čáry se ale nesmí křížit! Už jsme jednou s dětmi hráli, tak snad budou vědět.
str. 11/2, stejné cvičení str.14/3 - házíme dvěma kostkami (jedna modrá, jedna červená) hodíme, jedno číslo zapíšeme, druhé zapíšeme šipkami krokování a sečteme. Druhý způsob je, že jedno číslo zapíšeme a šipkami krokujeme, kolik kroků musíme udělat do čísla, které padlo na druhé kostce.
S kostkami lze procvičovat počítání - ať si děti hází dvěma kostkami, zapíší příklad a vypočítají. Takto lze cvičit i odčítání - Napíši číslo, od kterého budeme odčítat a oni hází jednou kostkou, kolik odečtou. Mohou zpaměti, na krokovacím pásu nebo i písemně psát příklady.
11/3.
12/3 - opět můžete libovolně procvičovat, pokud vidíte, že dětem dělá počítání potíže. Napište jim každý den pár příkladů na sčítání a odčítání do 13.
13/2 (vypočítej do kroužku nad příkladem a porovnej znaménkem větší, menší, rovná se.) Je dobré, když děti příklad i se znaménkem přečtou, často to zapomínají.
Počítáme do 14 (strana 14) - nechte je na řádek volného listu papíru napsat desetkrát číslo 14 - dbáme na úpravné psaní i v matematice.
14/4, strana 14 - hra

V případě nejasností mě kontaktujte emailem.

Kateřina Veselá

Počet příspěvků: